Kerstdiner

Donderdag 22 december is het eindelijk weer tijd voor een sfeervol kerstdiner op de Cirkel voor alle kinderen!
De tijden voor het kerstdiner zijn als volgt:

Groep 1 t/m 4:    17.30 – 18.30 uur
Groep 5 t/m 8:    17.30 – 18.45 uur

U bent 5 minuten eerder welkom om het gerecht naar de klas te brengen. Graag wel één ouder per leerling ivm drukte in de klassen. Wij willen vragen om uw kind een eigen bestek, beker en bord mee te geven, voorzien van naam en in een tasje, op donderdag 22 december. Voor de groepen 1/2 wordt er bestek en servies geregeld.

De kleuters worden door een van de ouders gebracht en komen binnen via de zijdeuren van de klassen. Zij worden opgehaald om 18.30 uur bij de buitendeur van de kleuterklassen.

De groepen 3 en 4 komen binnen via de ingang bij groep 3/4 en worden weer door hun ouder uit de klas opgehaald.
De groepen 6 en 7 komen binnen via de hoofdingang en gaan met hun leerkracht naar buiten.
De groepen 5 en 8 komen binnen via de zij-ingang en gaan met hun leerkracht naar buiten.

Bij deze nog heel veel tips voor gezonde en lekkere kersthapjes!

Ouderborrel

Vanuit de ouderraad wordt er tijdens het kerstdiner een gezellige borrel georganiseerd, zodat u op school (in de warmte) kunt wachten tot uw kind is uitgegeten. De borrel vindt plaats in de speelzaal van 17.30 uur tot 18.45 uur.

Op vrijdag 16, maandag 19, woensdag 21 en donderdag 22 december worden er bij de hoofdingang munten verkocht om drankjes mee te kopen. Een munt kost €1. Voor frisdrank betaalt u met één munt en voor een alcoholisch drankje betaalt u met twee munten. Betalen kan via een betaalverzoek met een QR code of gepast contant.

Leuk als er ook even bij bent!