Kinderen

Er valt van alles te doen op school en samen zorgen we dat school een leuke plek is voor iedereen! Je kunt op de Cirkel meedoen aan allerlei interessante en leuke workshops maar kunnen ze ook solliciteren voor allerlei bijbaantjes. Zo kan ieder kind iets bijdragen aan de school vanuit zijn of haar eigen interesse of talent en leren inde parktijk! Leren doen we namelijk op allerlei manieren.

Foto’s en verslag doen we op de prikborden in school én natuurlijk via Insta en het Cirkelnieuws!

Workshops

Je kunt op de Cirkel meedoen aan allerlei workshops! Je mag zelf bepalen of je mee wilt doen en gaat dan samen met kinderen uit een andere klas een interessante en leuke activiteit doen in een klein groepje! Koken, monteren, solderen of schilderen… het kan allemaal! Als je als oud leerling of ouder ook zin hebt om een workshop te geven, laat het ons weten!

Bijbaantjes

Samen zijn we de school en samen dragen we zorg dat de school een fijne plek is. Jaarlijks kunnen alle kinderen van groep 5 en hoger solliciteren op de verschillende ‘bijbanen’. Als je wordt uitgekozen maak je met een groepje andere leerlingen deel uit van een groepje met een speciale taak! Leuk dat je vanuit je interesse en talent iets extra’s kunt doen!

Leespromotors en boekenwurmen!
Attente vaandeldragers!
Natuurvrienden met groene vingers!

Vreedzame vrienden!
Nieuwsgierige reporters!