De Cirkel zamelt in voor giro 555!

We zijn een vreedzame school en zouden graag willen dat iedereen fijn met elkaar omgaat! We kunnen niet veel doen aan het conflict in Oekraïne, maar we willen wel graag helpen!  De leerlingenraad heeft daarom afgelopen vrijdag een supersnelle actie opgezet voor alle slachtoffers!

Ze hebben mooie flyers gemaakt en zijn alle klassen rondgegaan met de boodschap ‘Iedereen mag meedoen’ en ‘alle kleine beetjes helpen’. Geen verplichting maar een uitnodiging aan iedereen om vanuit school geld in te zamelen voor de mensen die het nodig hebben!

We zijn dan ook supertrots met het geweldige bedrag van 1743,65 euro!! Misschien komt er nog iets bij maar dit is al een geweldige opbrengst. Wát een bedrag en wát een mooie verhalen van kinderen en leerkrachten die klusjes hebben gedaan, speelgoed hebben verkocht of cupcakes hebben gebakken! We zullen het bedrag deze week overmaken naar giro 555!