Naschoolse schaaklessen

Schaken is goed voor kinderen maar ook heel leuk! Vanaf begin oktober is er op verschillende plekken in Haarlem en in Heemstede na schooltijd weer schaakles voor kinderen die willen leren schaken. Vanaf 11 oktober 2024 op de vrijdagmiddagen van 14.30 – 15.30 uur worden de schaaklessen gegeven op De Cirkel. Buurtschaak kan de 20 lessen tegen gereduceerd bedrag voor 100 euro aanbieden.

Onder begeleiding van professionele schaaktrainers leer je, in een serie van 20 lessen, de basisregels van het schaken, worden er veel spelletjes en partijtjes gespeeld en sluit je de serie af met een examen voor een officieel schaakdiploma. Meer informatie en aanmelden via;
www.buurtschaak.nl

De komende tijd zullen de kinderen in de klassen ook schaaklessen krijgen, georganiseerd door buurtschaak, waardoor alle kinderen van groep 3 t/m 6 de beginselen van het schaken onder de knie zullen krijgen!

Check de video