Online ouderavond Opvoeding en Media

TikTok, Roblox, Snapchat, Youtube, kinderen zijn veel bezig met media. Ze lijken al heel snel en vaardig, maar hebben echt nog begeleiding nodig. Maar opvoeden met media is niet makkelijk! Ouders zijn zelf niet opgegroeid met mobieltje en sociale media. Ze worstelen met allerlei vragen.

Wat doen die kinderen toch online? En hoe lang is gezond? Hoe maak ik goede afspraken over schermtijd? Hoe zorg ik dat ze niet online gaan pesten of in contact komen met vreemden? En misschien wel de moeilijkste: wanneer geef ik mijn kind een smartphone en onder welke voorwaarden?

Op 12 januari verzorgt Freek Zwanenberg van Bureau Jeugd & Media een webinar, een online ouderavond over opvoeden met media anno 2023. Voor alle ouders van OBS de Cirkel. Freek biedt inzichten uit de wetenschap, veel voorbeelden van mediagebruik door kinderen en praktische tips voor thuis. Er is ook veel ruimte voor het stellen van vragen.

Tijd: 19.30u – 20.30u, daarna nog ruimte voor vragen. Haak lekker aan vanuit de luie stoel!

Registreer je hier en ontvang de link!