Opknappen lokalen

Vorig jaar zijn alle gangen geschilderd en hebben we de keuken en de teamkamer flink opgeknapt. Daardoor oogt het veel lichter en gezelliger in school. Op dit moment worden ook alle lokalen geschilderd waardoor het hele gebouw een stuk netter is en prettiger om te verblijven.

We kiezen voor de basiskleuren antraciet, rood en wit aangevuld met blank hout. dat geeft een rustige basis. De kinderen brengen de kleur in de school!

De schilders, Marcel en Rob, doen dit op een fijne manier waardoor alle lessen gewoon door kunnen gaan en de kinderen en leerkrachten er niet al te veel last van hebben.

Als dit project achter de rug is gaan we de aankleding van de school nog aanpakken en natuurlijk zal de Groene Brigade altijd bezig zijn met het vergroten van de planten en het groen binnen en buiten de school!