Pleinhulp gezocht

Pleinhulp gezocht – maandag en dinsdag
Sinds dit schooljaar heeft de Cirkel een aantal enthousiaste ouders, die ons helpen om toezicht te houden op het plein tijdens de lunchpauze van de kinderen. Wij zijn daar ontzettend blij mee!
Voor de dinsdag zijn wij nog op zoek naar pleinhulp. Lijkt het jou leuk om iedere maandag van 10:30-11:30 uur of iedere dinsdag van 11:30-12:30 uur Pleincoach te zijn?

Het is een erg leuke klus en is veel meer dan het houden van toezicht. U maakt een praatje met de kinderen, u speelt wat mee en tegelijkertijd leert u de school, de kinderen en de medewerkers beter kennen. U staat immers altijd met een medewerker van school op het plein! Samen willen wij zorgen voor een zo’n prettig mogelijke buitenspeeltijd voor de kinderen, waar zij hun energie kwijt kunnen, samen problemen leren te voorkomen en op te lossen.

We bieden u een vrijwilligersvergoeding van 5 euro per keer en verwachten dat we op u kunnen rekenen. Mocht u interesse hebben horen we het graag, mailt u dan naar info@obscirkel.nl

Tot op het plein!