Toneel- en Musicalles

Na de voorjaarsvakantie starten we in samenwerking met de Theaterfabrique met toneellessen op school. We vinden het belangrijk dat kinderen zich durven uiten op het podium en zichzelf leren te laten zien! Groep 3 en 4 starten deze week al met 10 musicallessen van H’art!

Musical, dat is zingen, dansen en nog een verhaal vertellen ook! De kinderen bedenken met hulp van de groepsleerkracht en de Muziek Lab docent een eenvoudige verhaallijn. Ze maken scènes en kiezen bijpassende liedjes. De liedjes worden geënsceneerd of van een eenvoudige dans voorzien.

De kinderen studeren de zelfbedachte musical in en de module wordt afgesloten met een presentatie. Door samen te werken, creëren de leerlingen hun eigen musical: een prestatie om trots op te zijn!