Winterfeest!

De kinderen hebben genoten vandaag!

We zijn blij en trots dat we er met elkaar zo’n leuke dag van hebben kunnen maken. De ontbijtjes waren heerlijk, de kerststukjes zijn prachtig geworden en op het winterfeest op het plein hebben we ook alleen maar blije kinderen gezien. We hebben vandaag zelfs nog de radiouitzending van RTV Noord Holland gehaald. Er is een leuke reportage gemaakt en er volgt ook nog een stuk op de website!

We hebben groep 7/8 helaas moeten missen op school vanwege quarantaine, maar ook in die groep heeft Juf Isabelle er met de kinderen iets leuks van gemaakt!  Alle kinderen die ook thuis moesten blijven wensen we ook via die weg nog een heel fijne kerstvakantie!

Het hele team, de ouderraad en Beau (van sportsupport) ontzettend bedankt voor alle hulp!

Enne.. Mocht u de versierspulletjes uit de kerststukjes niet meer gebruiken zouden we ze na de vakantie graag terugkrijgen, dan hebben we voor volgend jaar weer een mooie voorraad! Alvast bedankt.